اس طرح کے معدنیات کو پانی بہتر ذائقہ فراہم کرنے کے لئے ذمہ دار قرار دیا جاتا ہے. وہ انسانی نظام میں بھی

ریورس اوسموسس کے پرو اور کنس

برسوں کے دوران، ریورس osmosis وسیع پیمانے پر پانی کے علاج کے لئے دنیا بھر میں استعمال کیا گیا ہے. اس ماحول میں موجود پانی کے تمام فارم پینے قابل نہیں اور قدرتی اور گھریلو مقاصد کیلئے استعمال ہوتے ہیں. اس عمل کے ذریعہ، پانی کو contaminants فلٹرنگ سے پاک کیا جاتا ہے. ایک نیم پائیدار جھلی کے استعمال کے ذریعے، ریورس osmosis بیرونی طاقت یا دباؤ کی درخواست پر کام کرتا ہے. اس کو ماحول کے قدرتی عمل کو ریورس کرنا چاہئے اور خالص پانی کو ایک حل سے بہت سے contaminants یا solutes پر مجبور کرنا چاہئے. یقینا، فائدہ کافی منطقی ہے: محفوظ اور زیادہ صاف پانی تیار کیا جاتا ہے.

ریورس osmosis کے بہت سے نقصانات ہیں. بہت سے معروف اداسوں میں سے ایک یہ ہے کہ پانی صاف کرنے کے غیر مؤثر اور غیر موثر ذریعہ بننے کا امکان ہے. نصف پائیدار جھلیوں کو استعمال کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے اوسمیسس اور ریورس osmosis بہت چھوٹے pores مشتمل ہے، جو خالص پانی کے علاوہ چھوٹے ذرات یا انو کیل کو روکنے کے قابل ہیں. یہ ریورس osmosis کی افادیت کی کلید ہے. تاہم، وہاں موجود معدنیات سے متعلق معدنیات موجود ہیں جو پانی سے زیادہ آلودگی سے زیادہ چھوٹے ہیں. ان میں خطرناک کیمیکلز جیسے ہیروسائڈس، کلورین اور کیڑے مارنے والے شامل ہیں.

انووں کو فلٹرنگ کرنے کے لئے ریورس osmosis کے بجائے استعمال کیا جاتا ہے جو ایک بہتر طریقہ ہے جو پانی انووں سے چھوٹا ہے. کاربن فلٹرنگ یہ ہے. یہی وجہ ہے کہ پانی کے علاج کے بہت سے سہولیات کو ریورس osmosis اور کاربن فلٹرنگ دونوں تکنیکوں کو ملا ہے. اس طرح، پانی پینے اور کھپت کے دیگر اقسام کے لئے زیادہ پاک اور محفوظ بنایا جا سکتا ہے.

ریورس osmosis کے استعمال کے لئے ایک اور پلے بیک صحت مند اور قدرتی طور پر واقع معدنیات کی غیر ضروری ہٹانے والا ہے جو پانی میں پایا جاتا ہے. اگر عمل سے آلودگی اور عدم مساوات کو فلٹر کر سکتا ہے، بدقسمتی سے، یہ پانی میں پائے جانے والے اہم ٹریس معدنیات کے لئے بھی ایسا ہی کرسکتا ہے. یہ ہے کیونکہ پانی میں قدرتی طور پر ٹریس معدنیات کے لئے استعمال ہونے والے نیم پائیدار جھلیوں کو تقریبا ہمیشہ ناقابل اعتماد ہے.

اس طرح کے معدنیات کو پانی بہتر ذائقہ فراہم کرنے کے لئے ذمہ دار قرار دیا جاتا ہے. وہ انسانی نظام میں بھی ایک اچھی تقریب کو سہولت دیتے ہیں. کہنے کی ضرورت نہیں، اگر پینے کے پانی ایسے معدنیات سے محروم ہوجائے تو، یہ مکمل طور پر غیر معتبر اور پینے کے لئے کم امکان ہوسکتا ہے.

یہ بھی ایک وسیع پیمانے پر جانا جاتا ہے حقیقت یہ ہے کہ ریورس osmosis زیادہ پانی کو ضائع کرنے کے لئے رکھتا ہے. عام طور پر، یہ ایک گیلن پاک پانی پیدا کرنے کے لئے ضائع ہونے کے بارے میں تین گیلن پانی لے جائے گا. پانی ضائع ہوجاتا ہے جب دوسرے جھلی کا مواد غیر مفید ہوتا ہے اور آلودہ ہوتا ہے. کوئی راستہ نہیں ہے لیکن اس طرح کے پانی کو پھینکنے یا مزید ریورس osmosis یا دیگر فلٹریشن کے عمل کے لئے اس موضوع کو زیادہ وقت اور کوشش کرنے کی کوشش ہے. زیادہ سے زیادہ پانی کے فلٹر ابھی بھی اسے پھینک دیتے ہیں. یہ بھی یقین ہے کہ ریورس osmosis ایک بہت سست عمل ہے. پانی کے علاج کے عمل کے مقابلے میں یہ فوری طور پر استعمال نہیں کیا جا سکتا.

اخراجات کے بارے میں کیا؟ یقینا ریورس اویسوزیس سیٹ اپ اور سہولت دینے میں زیادہ مشکل ہے. سہولت بہت پیچیدہ اور جدید ہے. دنیا بھر میں، بہت سے محققین اور انوینٹریز نے ہمیشہ ریورس osmosis کا استعمال کرتے ہوئے کم لاگت کے طریقوں کو انوینٹری بنانے یا تیار کرنے میں ہمیشہ مشکل کوشش کی ہے. اس دن، بہت سے کمپنیاں صرف ڈھول-رولنگ ہیں. کوئی خاص یا مخصوص سستا راستہ یا عمل کا آلہ اصل میں مارکیٹ میں متعارف کرایا، متعارف کرایا یا فروخت کیا جاتا ہے.

دنیا کو ریورس osmosis کی صلاحیت جانتا ہے، لیکن زیادہ سے زیادہ لوگوں کو یہ امید ہے کہ اس سے پہلے اس کی ممکنہ اور افادیت زیادہ سے زیادہ نہیں ہوگی.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *