“اوہ، ایک دوہری سبسکرائب کے طور پر، یہ اتنا اچھا ہو گا. میں سائن اپ کہاں کروں؟” دوسری جانب، وہ لوگ ہیں جو تھوڑا سا اضافی اخراجات پر خرچ نہیں کرتے جب وہ بہت زیادہ حاصل کرسکتے ہیں.

انٹرفیس سیٹلائٹ ریڈیو

سیٹلائٹ ریڈیو دنیا دو بڑے براڈکاسٹرز، ایکس ایم ریڈیو اور سیرس میں تقسیم کیا گیا ہے. چونکہ وہ مختلف تعدد پر کام کرتے ہیں اور نشر کرنے کے لئے مخصوص سازوسامان کی ضرورت رکھتے ہیں، سیرس اور ایکس ایم ریڈیو نے مارکیٹ کو دو گروہوں میں تقسیم کیا ہے. جبکہ کچھ سیرس چینلز کے پرستار ہیں، دوسرے لوگ XM ریڈیو کو پسند کرتے ہیں، اور اس کے بارے میں بحث یہ ہے کہ دونوں میں سے سب سے بہتر ہمیشہ کے لئے جا سکتا ہے. تاہم کچھ بھی صارفین کو دونوں خدمات ہیں، کیونکہ وہ کچھ سائری پروگراموں سے محبت کرتے ہیں لیکن ایکس ایم ریڈیو نشریات سے بھی لطف اندوز ہوتے ہیں. ان کے لئے اور سیٹلائٹ ریڈیو میں دلچسپی رکھنے والوں کے لئے، کچھ ممکنہ اچھی خبریں موجود ہیں. انٹرفیس قابل سیٹلائٹ ریڈیو اس میں سے ایک ہے، سیٹلائٹ ریڈیو انڈسٹری میں سب سے بڑے کھلاڑیوں کے بارے میں بات کر رہے ہیں. وہ کیا ہیں؟ بنیادی طور پر وہ ریسیورز ہیں جو سیرس اور ایکس ایم ریڈیو کے ساتھ دونوں کام کرسکتے ہیں اور سب کچھ واحد واحد میں منسلک ہوتا ہے.

سیرس اور ایکس ایم جب مل کر کام کرتے ہیں تو انٹرپروئیر ٹیکنالوجیز

انٹرویوبلبل ٹیکنالوجیز سیریس اور ایکس ایم ریڈیو دونوں کی طرف سے فنڈ مشترکہ کوشش کا نام ہے، جس کا اعلان جنرل مارکیٹ میں دوہری سبسکرائب سیٹلائٹ ریڈیو کو لانا ہے. 2003 ء میں قائم کردہ انٹر انٹرپرائز ٹیکنالوجیز نے اس وقت سے دوہری موڈ سیٹلائٹ ریڈیو کو ترقی دی ہے اور ہر منظور شدہ مہینے کے ساتھ ترقی کی جا رہی ہے. انٹرپوپربل ٹیکنالوجیز XM اور سیرس دونوں کے کنسلٹنٹس سے مدد ملتی ہیں اور 2005 میں ان کے گانا یونٹ کو ترقی دینے میں کامیابی حاصل کی جا سکتی ہے جس میں دونوں ٹرانسمیشن بھی قابل ذکر ہیں. آج، انٹرپوپربل ٹیکنالوجیز مارکیٹ میں تیار شدہ رسیور یونٹ لانے کا ایک آخری وقت ہے. ماہانہ رکنیت کی قیمت کا تخمینہ تقریبا 26 ڈالر ہو گا جس کے لئے آپ کو سیٹلائٹ ریڈیو آپریٹروں کے مشترکہ نشریات کی فہرست سے 300 سے زائد چینل مل جاتے ہیں.

لوگ کیا کہتے ہیں

انٹرپریوبل سیٹلائٹ ریڈیو ترقی کے خبروں نے XM اور سیرس سیٹلائٹ ریڈیو صارفین کے درمیان دلچسپ ردعمل پیدا کیے ہیں. یہاں کچھ ایسی چیزیں ہیں جن لوگوں کو اس ترقی کے بارے میں فورموں اور بحث بورڈوں پر چھوڑ دیا گیا ہے:

“$ 26 / مہینہ؟ کیبل ٹی وی سے زیادہ سستی کا ایک جہنم.” فورم کے پوسٹروں میں سے ایک کہتے ہیں. وہ درست ہے، لیکن، بہت سے 300 سے زائد ریڈیو چینلوں کے لئے $ 26 ادا کرنے کی ضرورت پر غور کریں گے، جن میں سے 80٪ شاید کبھی نہیں سنیں گے.

“اوہ، ایک دوہری سبسکرائب کے طور پر، یہ اتنا اچھا ہو گا. میں سائن اپ کہاں کروں؟” دوسری جانب، وہ لوگ ہیں جو تھوڑا سا اضافی اخراجات پر خرچ نہیں کرتے جب وہ بہت زیادہ حاصل کرسکتے ہیں.

“اگر یہ ایرر برقرار رہے تو اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. آگے آگے، تو یہ یقینی طور پر دیکھ کر قابل قدر ہے.

انٹرپربل سیٹلائٹ ریڈیو کے نظام کا اثر

جیسا کہ آپ ممکنہ گاہکوں کے جواب سے دیکھ سکتے ہیں، انٹرپربل سیٹلائٹ ریڈیو سسٹم ایک دلچسپ ترقی ہے. جبکہ سیرس اور ایکس ایم اس فیلڈ میں صرف ایک بڑے کھلاڑی بننے کے لئے خوش قسمت ہیں، اب، ایسا لگتا ہے کہ وہ اپنے مستقبل کو مضبوط بنانے کے لئے مل کر کام کرنے کے لئے تیار ہیں. یقینا، ایک واحد یونٹ پر پروگراموں کو دو بار پیش کرنا ایک بڑا قدم آگے بڑھا ہے، اور ابتدائی مراحل سے یہ لگتا ہے کہ ہدف کے سامعین ایک رسیور یونٹ کو آلات کے ساتھ حاصل کرنے کے لئے تیار ہیں. دوسری طرف، کیا یہ ابتدائی حوصلہ افزائی کا جواب ہے یا یہ حقیقی دلچسپی ہے؟ کیا 300+ چینلز بہت زیادہ نہیں ہو جائیں گے اور لوگوں کو ایسا محسوس نہیں کرنا پڑے گا جیسے وہ کسی چیز کے لئے ادائیگی کر رہے ہیں جو وہ کم از کم استعمال کرتے ہیں؟ جہاں تک خصوصی طور پر حقوق چلنے کے لۓ کچھ دلچسپ چیزیں بھی شامل ہوں گی، کیونکہ دونوں میں سے ہر ایک براڈکاسٹر عام چیزوں کو اپنا اصل نقطہ نظر رکھتے ہیں. پیروی کرنے کے لئے ایک اور دلچسپ پہلو یہ ہے کہ کس طرح انفرادی سیریس اور ایکس ایم یونٹس کی فروخت ڈبل رسیور مارکیٹ کو مار دیتی ہے. بہت سے لوگوں کے لئے، سیریس اور ایکس ایم کی مشترکہ کوششیں بڑے پیمانے پر مشترکہ منصوبے کی طرف پہلا مرحلہ نظر آتی ہیں جو سیٹلائٹ ریڈیو مارکیٹ کی مطابقت پذیر ہو گی.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *