توانائی کی آڈٹ ایک لوٹ بچاتا ہے!

توانائی کی آڈٹ ایک لوٹ بچاتا ہے!

ہر ماہ آپکی بجلی کی بلیاں آپ کو جھٹکا دیتے ہیں؟ اور آپ ہمیشہ بجلی کا استعمال پر قریبی چیک رکھنا چاہتے ہیں؟ اگر آپ واقعی اپنے بجلی کے اخراجات کو ‘آڈٹ’ کرنا چاہتے ہیں تو یہ بہت آسان ہے. ایک سرکاری آڈٹ کی طرح، آپ کے گھر کی توانائی کے آڈٹ آپ کو آلات، استعمال کی بجلی کے کھپت اور لاگت سے فائدہ کے تجزیہ کے بارے میں واضح سمجھا دے گا. بالآخر تم اپنے ماہانہ بل پر قابو پانے کے لئے بہتر پوزیشن میں رہو گے. ایک بار جب آپ کھپت پیٹرن کو جاننے کے لۓ، آپ کو درست طریقے سے عمل کرنے میں کامیاب ہوسکتا ہے جو نہ صرف غیر ضروری بجلی کے استعمال کو کم کرے بلکہ اپنے بجٹ کو بھی بہتر بنا سکے گی.

اگر آپ توانائی کی ضروریات، کھپت پیٹرن اور توانائی کی رساو کی پیمائش کرنے کے طریقوں کا لازمی معلومات رکھتے ہیں تو آپ اس توانائی کو خودکار تفتیش کر سکتے ہیں. ورنہ آپ ایک ‘بیرونی آڈیٹر’ کر سکتے ہیں جو اس مقصد کے لئے تربیت دی گئی ہے اور تشخیص کے لئے اچھی طرح سے لیس ہے. ان کے گھر سے کولنگ اور گرمی کی کمی کی جانچ پڑتال کرنے کے لئے ان کے بالدار دروازوں اور اورکت کیمرے ہیں. کسی پوشیدہ سوراخ اور درختوں کا پتہ چلا ہے. یہ آڈیٹر دیواروں، چھتوں، دروازوں اور ہر ممکن امکان کو دیکھتے ہیں جو توانائی کے تحفظ میں حصہ لے سکتے ہیں. لیکن اگر آپ لاگت کو بچانے کے لئے چاہتے ہیں، تو آپ اپنے آپ کو انرجی آڈیٹر کو انجام دے سکتے ہیں. آپ کو سب سے پہلے توانائی کی تشخیص کے طریقہ کار کے ساتھ اپنے آپ کو واقف کرنا ہوگا. توانائی کے استعمال کو بہتر بنانے کے لئے تلاش کرنے والے مقامات اور طریقوں کی ایک فہرست بنانا یقینی بنائیں.

توانائی کے شعبے میں پہلا اور سب سے اہم عنصر ہوا ہے. دیواروں میں کوئی تخلیق یا فرق، تقسیم ونڈوز کے بعد، الماریوں میں یا دیواروں میں سوراخ کافی ٹھنڈک اور ہیٹنگ کی ضروریات کو بڑھا سکتی ہے. آپ کے گھر میں کسی بھی طرح کے درختوں کی جانچ پڑتال کریں اور ان کو بھریں، جو ایک سال میں تقریبا 30 فیصد بجلی کا استعمال کم کرسکتے ہیں. ہر دیوار، دروازہ، چھت الگ الگ کی جانچ پڑتال کریں اور چمنی ڈیمرز اور سوئچ بورڈز بھی نظر انداز کرنے کے لئے مت بھولنا. اندرونی امتحان کے بعد، بیرونی دیواریں اور چمنی بھی دیکھتے ہیں لیکن ممکنہ طور پر کسی بھی ممکنہ ایئر دہن سے ہوشیار رہیں گے. موصلیت کی دیواروں اور چھتوں کا معائنہ کریں، تنصیب کا دستی پڑھیں اور چیک کریں کہ موصلیت ان کی ضروریات کو پورا کر رہا ہے. جب آپ موصلیت سے نمٹنے کے لئے آپ کو بجلی کی وولٹیج ریڈرز کی ضرورت ہوگی.

کولنگ اور حرارتی نظام کی مکمل جانچ پڑتال لازمی ہے اور کسی بھی خرابی کو فوری طور پر ہٹا دیا جانا چاہئے. سوراخ کرنے والی یا گرمی کے نظام کو جدید ترین توانائی کے مقابلے میں کافی زیادہ مقدار میں توانائی کی کھپت ہوتی ہے. اس بات کا تعین کریں کہ آپ واقعی آپ کے سسٹم کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے. یہ پیشہ ور افراد کی خدمات لینے کے لئے مشورہ دیا جاتا ہے کیونکہ وہ مختلف اجزاء کی فضائی فلٹریشن، گرمی کی نشاندہی، توانائی کی ان پٹ کی شرح اور R-value (مزاحمت کی شرح) کو درست طریقے سے پیمائش کرسکتے ہیں. ان کے معائنہ سے پہلے، آپ کو ممکنہ توانائی کی رساو کے مسائل کی اپنی اپنی فہرست ہونا ضروری ہے.

وہ ان پٹ اور آؤٹ پٹ کی شرح کی پیمائش کے ذریعے ہر آلہ کی میکانی کارکردگی کو بھی رپورٹ کرسکتا ہے. گھر توانائی آڈیٹر تھرگراف کا ایک ماہر ہے اور ہر دیوار کی سطح کا درجہ حرارت ریکارڈ کرسکتا ہے. اس طرح گرمی کے کسی بھی نقصان کی شناخت یا سنویدن یا تابکاری کے ذریعے یا تو کولنگ. تھرمل تشخیص تقریبا $ 300 سے $ 600 تک خرچ کر سکتا ہے. گرمی کے نقصان کے کسی اندازے کا اندازہ کرنے کے لئے غیر منقطع اورکت ترمامیٹر استعمال نہیں کیا جا سکتا ہے تو آپ تھرمل تشخیص پر یہ خرچ نہیں کرنا چاہتے ہیں. بیرونی دیواروں کا درجہ حرارت اس طریقہ میں اقدامات کرتا ہے جس میں مجموعی درجہ حرارت کا حساب لگانا ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *