جھلی ان نمکوں اور دیگر تحلیل معدنی عناصر، اور ساتھ ساتھ چینی، پروٹین، رنگ، نائٹریٹ اور کیڑے مارنے کی طرح دیگر عدم استحکام کو ہٹاتا ہے. تمام چیزوں پر غور کیا گیا ہے، یہ ذائقہ، رنگ اور پانی کی دیگر قدرتی خصوصیات کو بہتر بناتا ہے.

ریورس ائسسوس کیا ہے

انسان کی تکنیکی بدعات میں سے زیادہ تر آج فطرت سے زیادہ قرضے لے لیتے ہیں. ان میں سے ایک “ریورس osmosis” نامی ایک بہت اہم عمل ہے. یہ osmosis نامی قدرتی عمل کے برعکس ہے. پھر، کیا ریورس osmosis ہے اور یہ کیا کرتا ہے؟

جیسا کہ انسان ترقی کی طرف بڑھتا ہے، پانی اور دنیا کے دوسرے قدرتی وسائل کو استعمال کے لئے آلودگی اور غیر محفوظ بن گیا ہے. استعمال کے لئے صاف اور محفوظ بنانے کے لئے پانی کی پروسیسنگ کے لئے آج کے اہم طریقوں میں سے ایک ریورس آئسوزس ہے.

اوسمیسس اور ریورس osmosis

سب سے پہلے، کیا ماحول ہے؟ اوسموسس ایک قدرتی عمل ہے جہاں مختلف توجہ کے پانی اور نیم نیم پردے کی جھلی کی طرف سے الگ پانی پانی سے منسلک حل سے زیادہ توجہ مرکوز حل میں منتقل کرنے کا سبب بن جائے گا.

یہی وجہ ہے کہ یہ نیم پائیدار جھلی (آتھوٹک جھلی) صرف پانی کو گزرنے اور زیادہ تر دیگر عناصر کو محدود کرنے کی اجازت دیتا ہے.

ریورس osmosis میں، مخالف ہوتا ہے. دباؤ کا اطلاق، زیادہ توجہ مرکوز کے حل سے پانی جھلی کے ذریعے کسی دوسرے کنٹینر میں مجبور ہوتا ہے، جس میں اسے غیر معمولی سے روکنا ہوتا ہے. یہ عام طور پر پانی صاف کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے.

پورے نظام کی بنیاد نیم پائیدار جھلی ہے جس کی وجہ سے اسٹرینر کے طور پر کام کرتا ہے. یہ جھلی صرف پانی انووں کے لئے پردیش ہے. مربع پانی (معدنیات، نمکیں، وغیرہ کے تحلیل اور ٹھوس ذرات کے ساتھ پانی) جھلی کے ذریعہ مجبور ہوتا ہے، صرف پانی انووں کو pores کے ذریعے منتقل کر سکتے ہیں.

آج استعمال کیا جاتا سب سے زیادہ عام مصنوعی جھلیوں سیلولز ایکٹیٹ، سیلولز ٹرائی یا مصنوعی پالئیےمائڈ ریزوں سے بنائے جاتے ہیں. یہ ہائی پانی کے دباؤ کا سامنا کرنا مشکل ہے اور متبادل کے بارے میں تقریبا دو یا تین سال پہلے ہی کر سکتے ہیں.

یہ عاجز جو جھلی کے ذریعے منتقل نہیں کر سکتے ہیں مختلف معدنی نمک، بھاری دھاتیں، دیگر معاملات کے ذرات، نامیاتی انو، کچھ بیکٹیریا، اور یہاں تک کہ کچھ وائرس سے متعلق ہیں. ان جھلیوں کی طرف سے ان کے انوولک یا جوہری وزن پر مبنی ردعمل ہیں.

جھلی ان نمکوں اور دیگر تحلیل معدنی عناصر، اور ساتھ ساتھ چینی، پروٹین، رنگ، نائٹریٹ اور کیڑے مارنے کی طرح دیگر عدم استحکام کو ہٹاتا ہے. تمام چیزوں پر غور کیا گیا ہے، یہ ذائقہ، رنگ اور پانی کی دیگر قدرتی خصوصیات کو بہتر بناتا ہے.

اس عمل کو بھی آئنوں کے طور پر چھوٹا یا جوہری طور پر چارج کیا جاسکتا ہے. آج، یہ دیگر آلووں کو پاک کرنے کے لئے بھی استعمال کیا جاتا ہے جیسے ایتھنول اور گیلی کول جو جھلی کے ذریعے گزرتا ہے جس سے دوسرے آئنوں اور آلودگیوں کو گزرنے سے مسترد کرتی ہے.

طریقہ کار میں استعمال ہونے والے سب سے زیادہ عام طاقت پمپ سے دباؤ ہے. اعلی دباؤ، ڈرائیونگ فورس بڑا.

معیاری کاربن فلٹریشن کے طور پر پرانے میکانی فلٹر سسٹم میں، کل تحلیل شدہ ٹھوس (TDS نامی) ہٹایا نہیں جا سکتا. ٹی ڈی ڈی کی زیادہ حراستی پانی عام طور پر پانی کو ایک قابل ذائقہ ذائقہ دیتا ہے، اس کے برتنوں اور آلات میں پیمانے پر تعمیر کا سبب بنتا ہے، اور مشروبات اور برف سازی میں غریب معیار کا سبب بنتا ہے.

مطالعہ کے مطابق، ریورس osmosis آلودگی کے پانی میں کل تحلیل solids کے 95٪ سے 99٪ ہٹاتا ہے. فی الحال، یہ ٹی ڈی ڈی اور دیگر امراض سے پاک صاف پانی پیدا کرنے میں بہترین ٹیکنالوجیوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے اور اس وجہ سے انسان کی کھپت کے لئے محفوظ ہے.

کچھ مسائل

کچھ مسائل ہیں، یقینا، اس نظام کا استعمال کرتے وقت حل کرنا ضروری ہے. استعمال ہونے والی سازوسامان کی مقدار اور دباؤ کی مقدار اور دباؤ کی مقدار بعض عوامل ہیں جو جھلی پر مواد کی تعمیر میں حصہ لیتے ہیں، یہ غیر مؤثر بناتے ہیں.

اس کے علاوہ، پانی میں کلورین کچھ جھلیوں کو نقصان پہنچاتی ہے. اس کو روکنے کے لئے، مینوفیکچررز کو کاربن پری فلٹر کو کلورائن کو کم کرنے کے لئے، ساتھ ساتھ جھٹکا پری فلٹرز کو جھلکنے کے لئے دیگر ٹھیک ذرات کو روکنے کے لئے نصب کریں. کونسا، کورس، اخراجات شامل ہیں.

مجموعی طور پر، ریورس osmosis گھروں اور بہت سے صنعتوں کی طرف سے استعمال کیا جاتا معروف پانی فلٹریشن نظام ہے. اب تک، اس نے اپنے اخراجات کو مستحکم کیا اور ہیلتھ حکام کی جانب سے سلامتی اور صفائی کے حوالے سے توقع کی.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *