سیٹلائٹ ریڈیو کیسے کام کرتا ہے؟

سیٹلائٹ ریڈیو کیسے کام کرتا ہے؟

سیٹلائٹ ریڈیو ایف ایم کے تعارف کے بعد نشر ہونے میں سب سے بڑی اصلاحات میں سے ایک ہے. سیٹلائٹ ریڈیو سگنل کو مکمل وضاحت اور اعلی معیار کی آواز کے ساتھ 35،000 کلو میٹر (22،000 میل) تک نشر کیا جا سکتا ہے. 100 ریڈیو چینلوں کو سنتے وقت آپ کو جامد مداخلت نہیں ملے گی. سیٹلائٹ ریڈیو کے پیچھے خیال 1992 میں شائع ہوا جب امریکہ نے وفاقی مواصلات کمیشن ڈیجیٹل آڈیو ریڈیو سروس کے لئے ایس بینڈ (2.3 گیگاہرٹز فریکوئنسی) کا ایک سپیکٹرم دیا. اس بینڈ میں نشر ہونے والے لائسنس کو 1997 میں سیریس سیٹلائٹ ریڈیو اور ایکس ایم سیٹلائٹ ریڈیو میں مختص کیا گیا تھا. اب تین کمپنیاں ہیں جو دنیا میں سیٹلائٹ ریڈیو فراہم کرتے ہیں: شمالی امریکہ میں سیرس اور ایکس ایم اور ایشیا، یورپ اور افریقہ میں ورلڈ اسپیس.

ان میں سے ہر ایک مختلف براڈکاسٹنگ سسٹم پیش کرتے ہیں، کیونکہ ہر ایک کے ریڈیو سگنل ملکیت ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو ان کمپنیوں میں سے ایک کی رکنیت کے لحاظ سے مختلف ہارڈ ویئر خریدنا ہوگا. تاہم، سیٹلائیو ریڈیو کی خدمات کے لئے تین اجزاء عام ہیں: مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی سیارہ، زمین ریپبلر اور ریڈیو ریسیورز. مختلف سیٹلائٹ ریڈیو کمپنیاں مختلف طریقوں سے ریڈیو سگنل نشر کرتے ہیں. مثال کے طور پر، XM سیٹلائٹ ریڈیو جیوسٹنٹری مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی استعمال کرتا ہے جو زمین کی تحریک کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے. یہ مصنوعی مادہ استعفی کے اوپر واقع ہے. رکاوٹوں کے باوجود صارفین کو کرسٹل واضح سگنل حاصل کرنے کے لئے اجازت دینے کے لئے اجازت دینے کے لئے جیسے عمارتوں، پہاڑوں یا پلوں، XM سیٹلائٹ ریڈیو سروس نے دوبارہ ریڈرز اینٹینا کا ایک نیٹ ورک نصب کیا ہے جو مصنوعی ریڈیو سگنل وصول کرتا ہے اور اس کے گاہکوں کے رسیور Sirius پر ریفرنٹ بھیجتا ہے. دوسرا ہاتھ، مصنوعی مصنوعی مصنوعی آبادیوں کے ساتھ مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی سیارہ استعمال کرتا ہے. یہ قسم کی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی سیاروں کے مقابلے میں آسمان میں زیادہ حاصل کرنے کے لئے مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی مصنوعی سیارہ کی اجازت دیتا ہے. یہی وجہ ہے کہ سیرس میں XM کے مقابلے میں کم از کم از کم بارودی سرنگوں کا تعلق ہے.

سیٹلائٹ ریڈیو کی خدمات ڈیجیٹل نشریات مراکز ہیں جہاں ڈیجیٹل فارمیٹ میں بہت ساری موسیقی اور سی ڈی کی شکل میں ذخیرہ کیا جاتا ہے. ریڈیو پروگرامروں کو اس وقت کا انتخاب کیا جارہا ہے جس کا انتخاب کھیل ہے. ڈیجیٹل ریڈیو کمپنیوں کی طرف سے منظم بہت سارے سٹوڈیو بھی ہیں جہاں آرٹسٹ زندہ رہتے ہیں. تمام گانے، نغمے اور مواد مصنوعی مصنوعی آواز میں ڈیجیٹل شکل میں مصنوعی مصنوعوں کو منتقل کردیئے جاتے ہیں تاکہ سگنل بہت اعلی معیار کی آواز ہو. سگنل سیٹلائٹ کی طرف سے انکوڈ کیا جاتا ہے اور پھر دوبارہ دہلیوں کے اینٹینا میں دوبارہ منتقل کر دیا جاتا ہے، جس کے بعد اسے ریڈیو ریسیور منتقل کردیتا ہے جو اسے فیصلہ کرتا ہے اور آواز دیتا ہے. پوری عمل بہت تیز اور قابل اعتماد ہے. ڈیجیٹل کمپریشن کے بغیر سیٹلائٹ ریڈیو ممکن نہیں ہوگا. ڈیجیٹل کمپریشن ایک ایسی ٹیکنالوجی ہے جو دستیاب بینڈوڈتھ پر ممکن حد تک ممکنہ موازنہ کرنے کے لئے جدید ترین الگورتھم استعمال کرتا ہے. ایک بار جب آپ سیٹلائٹ ریڈیو فراہم کرنے والے کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ کو مناسب ریڈیو سامان کی ضرورت ہوگی. روایتی ریڈیو مصنوعی سیارے سے سگنل کا تعین نہیں کرسکتے ہیں لہذا آپ کو خاص سامان کی ضرورت ہوگی.

سیٹلائٹ ریڈیو کی مقبولیت بہت سے تکنیکی ترقیوں کی وجہ سے پھٹ گئی ہے جس میں مینوفیکچررز کو بہت پرکشش قیمتوں پر ریسیورز پیش کرنے کی اجازت ملی ہے. حقیقت یہ ہے کہ سیٹلائٹ ریڈیو اس کے کئی چینلز کے لئے تجارتی مفت ہے، یہ بھی ایک بڑا فروخت نقطہ ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *