پھر پانی کاربن اور ملٹی میڈیا کے فلٹر کے کئی مراحل کو ہدایت کی جاتی ہے تاکہ زیادہ ناپسندیدہ مواد کو ہٹانے

ریورس اوسموسس کے ساتھ فلٹریشن کی موازنہ

ریورس osmosis کے ساتھ فلٹریشن کی موازنہ اسی طرح کی خصوصیات کے ساتھ دو بھائیوں کی طرح ہے، صرف مختلف عمر کے ساتھ. یہی وجہ ہے کہ دونوں نظاموں کے ذریعہ استعمال ہونے والے اصول پانی سے باہر ہی فلٹرنگ کی تیارییں ہیں.

آئیے ہم سب سے پہلے ریورس osmosis میں نظر آتے ہیں.

ریورس osmosis

زمین پر کچھ معدنی معدنی مادہ فلٹرنگ کی موجودہ صلاحیت کی وجہ سے، ریورس osmosis کے عمل کبھی کبھی ہائپر فلٹریشن کہا جاتا ہے. یہ ذرات کو مائع حل سے چھوٹا سا آئنوں کے طور پر چھوٹا دیتا ہے.

ریورس osmosis عمل کے لئے سب سے عام استعمال پانی صاف کرنے میں ہے. یہ پانی کے رنگ، ذائقہ، اور اس کے دیگر خصوصیات کو بحال کرنے کے لئے نمکین اور دیگر نادانوں کو دور کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے.

اس پروسیسنگ کو بھی دیگر آلودگیوں کو صاف کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جیسے ایتھنول اور گالی کول ان کے امراض کو ہٹانے اور بہتر افعال کے لئے ان کو صاف کرکے.

ریورس osmosis عمل کا دل نیم پائیدار جھلی ہے جو contaminants کو روکنے کے دوران سیال کے ذریعہ منتقل کرنے کی اجازت دیتا ہے.

نظام کے لئے ایک اور اہم ضرورت ڈرائیونگ فورس ہے جس میں جھلی کے ذریعہ مائع کو دھکا دیتا ہے. استعمال کیا جاتا سب سے عام آلہ ایک پمپ ہے. ضروری دباؤ کی ضرورت ہے، ڈرائیونگ فورس ہونا چاہئے.

آج کل، سب سے زیادہ ریورس osmosis عمل اب کراس بہاؤ کے استعمال کو شامل، اضافی عمل جہاں جھلیوں کے آپریشن کے دوران اپنے آپ کو صاف.

جیسا کہ کچھ سیال جھلی کے ذریعے گزرتی ہے باقی باقی بہاؤ جاری رہتی ہیں، ردعمل پرجاتیوں کو جھلی سے دور کرتے ہیں.

آج تک، ریورس osmosis بیکٹیریا، نمک، شکر، پروٹین، ذرات، رنگ، اور دیگر کیمیائی اجزاء کو روکنے کے قابل ہے.

فلٹریشن – یہ کیسے کام کرتا ہے؟

فلٹریشن میں کم رفتار پر ریت (یا کسی دوسرے مناسب فلٹرنگ ذریعہ) کی دانیر بستر کے ذریعہ پانی بہتی ہے. کارروائی فلٹرنگ میڈیا کو اجازت دیتا ہے کہ زیادہ تر ٹھوس مواد کو برقرار رکھنے کے لۓ پانی منتقل کرنے کی اجازت دی جاسکے.

ناپسندیدہ ذرات کی مناسب ہٹانے کو یقینی بنانے کے لئے، فلٹریشن کا عمل عام طور پر بار بار ہوتا ہے. یہ عمل عام طور پر سست ریت فلٹریشن کے طور پر جانا جاتا ہے. یہ فلٹریشن کا سب سے قدیم ترین طریقہ ہے لیکن اب تک اس دن تک استعمال میں ہے.

جدید جدید فلٹریشن سسٹم آج کاربن کو فلٹرنگ ذریعہ کے طور پر استعمال کرتی ہے. کاربن ٹھوس بلاکس میں کمپیکٹ ہے. (یہ پرانا ڈھیلا دانتوں والی ریت فلٹر کے پرانے برعکس پرانے کے برعکس ہے.) ٹھوس بلاکس میں کاربن کے فلٹر اکثر دیگر ذرائع ابلاغ مادہ شامل ہیں، اور ملٹی میڈیا کے فلٹرز کو کہتے ہیں. یہ نئی قسم کے ساتھ مل کر کام کرتا ہے اور دونوں طریقوں میں، کیمیکل اور جسمانی طور پر.

جسمانی طور پر، یہ سست ریت کے فلٹر کے پرانے کام کی نقل کرتا ہے: ناپسندیدہ مواد کی منظوری کو روکنے کے لئے پانی سے زیادہ آلودگی کے ڈھانچے کے ساتھ.

کیمیکل طور پر، یہ جذباتی عمل کے ذریعے اضافی کام کرتا ہے. اس کے ساتھ، کاربن اور دیگر میڈیا کے جوہری چارج ان ناپسندیدہ ذرات کو حوصلہ افزائی کرتا ہے کہ پانی کے ساتھ اپنے بانڈ کو چھوڑ کر فلٹر پر منسلک ہوجائے. فلٹر میں شامل دیگر ذرائع ابلاغ اس کے ساتھ بانڈ کے لئے زیادہ ذرات کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے.

پھر پانی کاربن اور ملٹی میڈیا کے فلٹر کے کئی مراحل کو ہدایت کی جاتی ہے تاکہ زیادہ ناپسندیدہ مواد کو ہٹانے میں مدد ملے. سب سے پہلے سب سے زیادہ توجہ مرکوز کیمیائی (کلورین، وغیرہ) کو ہٹاتا ہے اور دوسرے اگلے مراحل کیڑے کیڑے کی طرح چھوٹے اور زیادہ مشکل کیمیکلز کو ختم کرنے کے لئے ہیں.

ریورس osmosis اور فلٹریشن پر کچھ نوٹ

کاربن اور ملٹی میڈیا فلٹر ریورس osmosis اور آسون کے طور پر ایک ہی صاف کرنے کی صلاحیتوں ہیں. تمام تین فلٹریشن، آتشیلت، اور ریورس osmosis سب خطرناک کیمیکلز کو دور کرنے کے قابل ہیں.

کاربن اور ملٹی میڈیا کے فلٹروں کی سست عمل میں مہنگی توانائی کے ذرائع جیسے توازن (گرمی) اور ریورس osmosis (طاقت پمپ) کی ضرورت نہیں ہے، اس سے یہ سرمایہ کاری مؤثر بناتا ہے. اس میں بھی بہت کم پانی ضائع ہوتا ہے.

پھر، جب ریورس osmosis کے ساتھ فلٹریشن کی موازنہ، مسئلہ یہ ہے کہ پانی کے صاف کرنے والے نظام میں سے کسی بھی بحالی میں بحالی اور قیمتوں میں لاگت کو مؤثر طریقے سے لے جا سکتا ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *