کینیڈا کے پیدا کردہ چینلوں پر کم از کم 85 فیصد مواد (چاہے موسیقی یا بولی لفظ) کینیڈا ہو.

کینیڈا سیٹلائٹ ریڈیو

جبکہ ریاستہائے متحدہ نے سیٹلائٹ ریڈیو ارتقاء شروع کی ہے، کینیڈا اب ان کے ٹریلز پر گرم ہے. کینیڈا کے ریڈیو ٹیلی ویژن اور ٹیلی کمیونیکیشنز کمیشن (سی آر ٹی سی) نے 2004 میں کانا کی پہلی سیٹلائٹ ریڈیو براڈکاسٹنگ کو تیار کرنے کے لئے تیار درخواست دہندگان کے لئے سنائی شروع کی. کینیڈا کے سیٹلائٹ ریڈیو انڈسٹری نے بہت دلچسپی حاصل کی اور آخر میں تین اہم ایپلی کیشن درج کی گئی: XM نے کینیڈین سیٹلائٹ ریڈیو اور سیرس کے ساتھ شراکت داری میں شرکت کی، سٹینڈرڈ ایڈیشن اور سی بی سی کے ساتھ ایک درخواست درج کی. تیسری درخواست CHUM لمیٹڈ اور Astral میڈیا سے تعلق رکھتا ہے اور بہت سے تعجب کے طور پر آیا. یہ زیادہ تر تھا کیونکہ CHUM لمیٹڈ اور آسٹل میڈیا ایک مختلف حل کے ساتھ آیا جس نے سیریس اور ایکس ایم ریڈیو کی طرف سے تجویز کی. CHUM نے ایک رکنیت ریڈیو سروس کے لئے درخواست کی ہے جو پہلے ہی موجودہ دور دراز ڈی اے اے ٹرانسمیٹر کے ذریعہ پہنچایا جائے. دوسرے الفاظ میں، ٹرانسمیٹرس سیٹلائٹ ٹرانسمیشن وصول کرنے والے ہوں گے، جہاں سے وہ صارفین کی ملکیت ریسیورز کو نشر جاری رکھیں گے. جبکہ CHUM لمیٹڈ اور آسٹل میڈیا پروپوزل کی مکمل طور پر کینیڈا کی نقطہ نظر پیش کرتا ہے، پہلے دو امریکہ کی بنیاد پر ٹیکنالوجی اور کینیڈا براڈکاسٹنگ چینلز کے مرکب میں لاتے ہیں. ایکس ایم ریڈیو اور سیرس نے اس حقیقت میں تھوڑا سا فائدہ اٹھایا ہے کہ ان کے مصنوعی شعبوں کے کوریج علاقے پہلے سے ہی کینیڈا کے مختلف حصوں میں موجود تھا، لہذا ایک چھوٹا سا ناظرین پہلے سے ہی اپنی خدمات کا استعمال کررہا تھا.

کینیڈا کے لئے تین سیٹلائٹ ریڈیو خدمات

کینیڈا ریڈیو ٹیلی ویژن اور ٹیلی کمیونیکیشن کمیشن (سی آر ٹی سی) نے جون 2005 میں تمام تین ایپلی کیشنز کو منظوری دے دی، لیکن تین سیکیورٹی اہلکار کو نافذ کرنے والے حالات کی ایک سیریز کے ساتھ. یہاں وہ سی آر ٹی سی کی طرف سے ضروری ہیں:

کینیڈا میں کم سے کم 8 چینلز تیار کیے جائیں گے اور ہر کینیڈا کے چینل کے لئے 9 غیر ملکی چینل نشر کیے جا سکتے ہیں.

کینیڈا کے پیدا کردہ چینلوں پر کم از کم 85 فیصد مواد (چاہے موسیقی یا بولی لفظ) کینیڈا ہو.

کم از کم 25٪ کینیڈا چینلز فرانسیسی زبان کے اسٹیشنوں پر مشتمل ہونا لازمی ہے.

کینیڈا کے چینلوں پر کم از کم 25 فیصد موسیقی نئی کینیڈا کی موسیقی ہونا ضروری ہے.

کینیڈا کے چینلز پر ادا کردہ کم از کم 25 فیصد موسیقی کو آنے والی کینیڈا کے فنکاروں سے ہونا چاہئے.

تین کمپنیوں کو ان شرائط کو قبول کرنا پڑا کیونکہ وہ کینیڈا براڈکاسٹنگ کے قواعد و ضوابط کا حصہ ہیں. امریکی کمپنیوں اور ان کے کینیڈا کے ساتھیوں نے ان کے حق میں قواعد و ضبط کے لئے مذاکرات شروع کردیے. سریرا اور ایکس ایم ریڈیو شراکت داری دونوں کی اہم پیشکش یہ تھی کہ وہ 50 فیصد فرانسیسی مواد ادا کرے گا کیونکہ سی آر ٹی سی کی طرف سے ضروری 25٪ کی مخالفت کی جاتی ہے. مذاکرات کے نتائج کے طور پر، XM ریڈیو نے چینل کے علاوہ قومی ہاکی لیگ کی طرف سے کھیلیں کے 5 چینلز کو موصول کیا ہے جس سے وہ پہلے سے ہی کینیڈا کے نیشنل ہاکی کے کھیلوں کو ڈھونڈنے کے حصے میں شامل تھے. یہ حقیقت یہ ہے کہ امریکی سیٹلائٹ انڈسٹریز کے انعقاد دونوں کو کینیڈا کے علاقے پر نشر کرنے کی اجازت دی گئی تھی جو اس فیصلے کو اپیل کرنے کے لئے CHUM مقرر کرتی تھیں. انہوں نے اپنی کارروائی کی حوصلہ افزائی کرتے ہوئے کہا کہ دو امریکی کمپنیوں کو صرف کینیڈا میں ان کی موجودگی کے ساتھ “آسانی سے” چومنا “کرے گا، جو کہ تمام کینیڈا کمپنی کی ترقی کے لئے کسی بھی جگہ کی اجازت نہیں دیتا. CHUM نے بھی اس کے بارے میں شکایت کی کہ دو امریکی کمپنیوں کے ساتھ کٹیا گیا تھا. کینیڈا سیٹلائٹ ریڈیو اور سیرس کینیڈا نے ایک جواب کے طور پر کہا کہ CHUM کی اصل میں کینیڈین سیٹلائٹ ریڈیو مارکیٹ میں خود مختاری کے لۓ انحصار حاصل کرنے کی کوشش کر رہی ہے.

آج کینیڈا سیٹلائٹ ریڈیو

کینیڈا کے لوگوں کی اہم شکایات یہ تھی کہ سی آر ٹی کے فیصلے نے کافی کینیڈا کے مواد کی ضرورت نہیں کی. اس نے براڈکاسٹر اضافی فرانسیسی اور کینیڈا کے مواد کے وعدوں سے آگاہ کیا. کینیڈا کے فیڈرل کابینہ نے 10 ستمبر، 2005 کو سی آر ٹی کے فیصلے کو قبول کیا. XM سیٹلائٹ ریڈیو کو نو نومبر 2005 کو شروع کیا گیا تھا اور دسمبر کے آخر میں سیرس اگلے تھا. ماہانہ رکنیت کی شرح XM کے لئے $ 12.99 $ 12.99 اور $ 14.99 ایک وقت کے ساتھ بغیر کسی سرگرمی فیس کے بغیر، سیرس کے لئے. دونوں کمپنیاں تعداد یا صارفین میں تیزی سے اضافہ کی توقع رکھتے ہیں، تاہم، اضافی کینیڈا کے مواد کے باوجود انہوں نے اپنے ہوائی اڈے میں شامل کیا، اب بھی کافی تعداد میں آواز پانے والے ممکنہ اجارہ داری کے خلاف احتجاج کرتے ہیں کہ دو کمپنیاں مستقبل قریب میں ہوسکتی ہیں. .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *