گزشتہ دہائیوں کے دوران، سنگاپور حکومت نے جارحانہ طریقے سے پانی کے علاج کے پائیدار اور زیادہ مؤثر طریقے

لاجورڈ لیڈز کو بہتر بنانے کے لئے کوششیں جاری ہیں

اندازہ لگایا جاتا ہے کہ کم از کم 15 سالوں میں، عالمی آبادی کے بارے میں نصف آبپاشی یا پینے کے پانی میں کوئی بھی رسائی نہیں ہوگی. سنگاپور ان ممالک میں سے ایک ہے جو پینے کے پانی کی فراہمی کے اضافے کی طرف سے شدید زخمی ہونے کی توقع کی جاتی ہے. لہذا قومی حکومت کو زیادہ توانائی کے موثر اور سستی طریقے سے پینے کے پانی کی فراہمی کی پیداوار کو فروغ دینے کے لئے فعال طور پر کام کر رہی ہے. یہ osmosis ریورس کرنے کے لئے زیادہ مؤثر اور سستا نقطہ نظر نظر آ رہا ہے.

ریاستی ملک کے مصروف مرکز کے اندر ایک ایسی عمارت ہے جو آزمائشی لیبارٹری میں رہتی ہے، جس میں مقامی پانی کے کاروباری کاروبار میں اہم اور اہم کردار ادا کرنے کے لئے تیار کیا جارہا ہے. ‘واٹر ہب’ ایک دو سالہ سہولیات ہے جو پانی کے دوبارہ استعمال اور بحالی کے لئے سب سے زیادہ اعلی درجے کی جدید ٹیکنالوجی اور تکنیکوں کی جانچ اور استعمال کر رہی ہے. یہ ریورس osmosis کے ذریعے پانی کی صاف کرنے کے لئے بین الاقوامی تحقیق کے اقدامات کو بڑھانے میں ایک اہم فرنچرنر کے طور پر خود قائم کر رہا ہے.

گزشتہ دہائیوں کے دوران، سنگاپور حکومت نے جارحانہ طریقے سے پانی کے علاج کے پائیدار اور زیادہ مؤثر طریقے سے اس کی بڑی صنعتوں میں محفوظ اور پینے کے پانی کی فراہمی اور اس کے علاقے میں تقریبا 4.8 ملین افراد کو فراہم کرنے کے قابل ہو رہا ہے. پانی کے وسائل کو ختم کرنے کی تعریف نے سنگاپور کو مقابلہ اور ابتدائی پانی سے محفوظ اور مفید پینے کے پانی میں عام سمندری پانی کو تبدیل کرنے کے سب سے زیادہ توانائی سے موثر اور سرمایہ کاری مؤثر طریقے سے تلاش اور محفوظ کرنے کے لئے کوششوں کو شروع کرنے کے لئے حوصلہ افزائی کی ہے.

واٹر ہب بہت سے مقامی اداروں اور تنظیموں کی طرف سے مالی اور مالی امداد فراہم کی جاتی ہے. ان کمپنیوں میں سیمنز پانی ٹیکنالوجی ہے. اس کمپنی نے اپنے نئے سمندری ڈایلینٹل ٹیکنالوجی کے لئے 2008 میں سنگاپور انوویٹوٹی ٹیکنالوجی چیلنج جیت لیا ہے. کمپنی کے عمل کو ریورس osmosis کے لئے استعمال کیا جاتا ہے کم توانائی میں 90٪ تک کی صلاحیت ہے. یہ ٹیکنالوجی روایتی توانائی سے متعلق واپورائڈنگ اور حرارتی عملوں کے مقابلے میں ایک قابل اعتماد برقی میدان کے ذریعہ علاج کے لئے سمندری پانی کو چلانے کے ذریعے سہولت فراہم کرتی ہے.

روایتی ریورس osmosis میں، پانی میں نمک موثر جھلیوں کے ذریعہ مؤثر طریقے سے فلٹر کیا جاتا ہے جو پانی میں 99.7 فیصد نمک رکھ سکتا ہے. اس طرح، محفوظ اور زیادہ پینے کے پانی کی پیداوار کے بغیر کسی بھی ضرورت کے بغیر یا ضرورت کے بغیر پیدا کیا جاتا ہے. کئی سالوں کے دوران، بہت سارے کمپنیوں اور حکومتیں جس عمل کو استعمال کرتے ہیں وہ عام طور پر اعلی اخراجات اور ریورس osmosis کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے بارے میں شکایت کر رہے ہیں. دراصل، عالمی تنظیم نے پانی کی مدد سے اس کی فہرست یا اس کی سفارش کی پانی صاف کرنے کی تکنیکوں کو خارج کردیا ہے کیونکہ ریورس osmosis عام طور پر بہت مہنگی ہے، خاص طور پر جب بڑے پیمانے پر کئے جاتے ہیں.

سنگاپور ایسے ممالک میں سے ایک ہے جو مستقبل میں کسی بھی پانی کی فراہمی کا مسئلہ جارحانہ طور پر کام کر رہے ہیں. قومی حکومت کی امید ہے کہ اس کی بڑی تحقیقات کی کوششیں مستقبل میں ممکنہ محفوظ اور پینے والے پانی کی فراہمی کے خاتمے کو ختم کرنے کی کوشش کر رہی ہیں. یہ حقیقت یہ بھی تسلیم کرتی ہے کہ ریورس اوسموسس کے لئے سستا اور زیادہ موثر طریقوں کو تلاش کرنے کی ضرورت ہے تاکہ ترقی پذیر ممالک اس ٹیکنالوجی کے فوائد کو بھی کم کرسکیں.

واٹر ہب کے محققین نے یہ بھی فعال طور پر پیٹنٹ کی سبز ٹیکنالوجی کی طرف اشارہ کیا ہے جو انرجی کے متبادل ذرائع کے لئے راستہ بن سکتا ہے. گروپ کا خیال ہے کہ ریورس osmosis بنانے کے علاوہ، زیادہ قابل عمل اور مفید ہے، دوسری متعلقہ تدابیر کو دریافت کرنے اور دنیا میں بہتر رہنے کے لئے ایک بہتر اور محفوظ جگہ بنانے میں مدد کرنے کے لئے تیار کیا جانا چاہئے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *