ہمارے تحفظ کے لئے ریورس آیسسیس پانی کا نظام

ہمارے تحفظ کے لئے ریورس آیسسیس پانی کا نظام

عنوان خود ایک گندا ہے. اس کے باوجود، ریورس اوسمیسس پانی کے نظام کے بہت سے اہم فوائد ہیں جو ہمارے اپنے صحت کے لۓ ہیں، جس سے ہمارے روزانہ کی زندگیوں کو بہت اہمیت ملتی ہے. اس کی سب سے زیادہ سادہ تفصیل میں ریورس اوسموسس ایک فلٹریشن پروسیسنگ ہے جس میں اکثر پانی صاف کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے. اس پروسیسنگ مائکرو پائوں کے ساتھ جھلیوں کا استعمال کرتا ہے جس سے پانی کی انوولوں کو منتقل کرنے کی اجازت دیتا ہے لیکن کچھ بھی بڑے فلٹر کو نکالتا ہے.

اس طرح، پانی میں موجود آلودگی یا ذرات کو پینے کے پانی کو صاف کرنے کے نتیجے میں منتقل ہونے کی اجازت نہیں ہے. پورے فلٹرنگ کے عمل کو دوسرے قسم کے مقابلے میں زیادہ عرصہ لگتا ہے کیونکہ اس پانی کو سپر ٹھیک جھلی کے ذریعہ گزرنے میں کچھ وقت لگتا ہے.

بہت سارے خاندان ہیں جو اس قسم کی صاف نظام کا استعمال کرتے ہیں. عام طور پر صاف کرنے میں رسوخ فلٹروں کی تہوں شامل ہیں جو ابتدائی طور پر پانی سے زنگ کی طرح ذرات کو دور کرتے ہیں. فلٹر عام طور پر مختلف پوجا سائز ہیں اور مختلف قسم کے ذرات کے لئے ارادہ رکھتے ہیں. فلٹرز میں سے ایک ایک کاربن فلٹر ہے جس میں نامیاتی کیمیائی اور کلورین کا نشان لگایا جا سکتا ہے.

اور پھر آخر میں ریورس osmosis فلٹر جو ایک پتلی فلم جامع جھلی ہے. مختلف فلٹروں کی تہوں کے مجموعی طور پر صاف کرنے کے عمل کو مؤثر بنا دیتا ہے. مثال کے طور پر کاربن کے فلٹر اور ریورس آومسیس فلٹرز کا استعمال کرتے ہوئے اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ پانی میں بہت سے عدم استحکام ہٹا دیا جارہا ہے.

ریورس osmosis کے نظام کے بارے میں ایک اچھی چیز یہ ہے کہ اسے کام کرنے کے لئے کسی بجلی کی ضرورت نہیں ہے. جب تک کہ آپ اپنے پانی کی فراہمی کے لئے زمین کے پانی اور پمپ استعمال کررہے ہیں، نلوں سے عام دباؤ فلٹر یا جھلیوں کی تہوں کے ذریعہ پانی کو دھکا کرنے کے لئے کافی ہیں. بلاشبہ، جھلیوں اور فلٹروں کو باقاعدہ طور پر تبدیل کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ جھلکیاں اور ذرات کو جلدی جلدی جمع ہوسکتی ہے.

نہ صرف عمل کو عمل سے ہٹا دیا جاسکتا ہے، لیکن جو کچھ بھی گندے پانی بھی ہٹا دیا جاتا ہے. اس کے علاوہ، دیگر فلٹریشن کے نظام کے برعکس، ریورس اوسمیسس کسی کیمیائی یا اس کے فلٹر استعمال نہیں کرتا جو کیمیکل contaminations کی کسی بھی امکان کو کم کرتی ہے. اور طویل عرصے سے، فلٹرڈ پانی استعمال کرنے کے لئے ٹائل، ڈوب، نل، اور تیاریوں کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے کیونکہ پانی میں کسی بھی تحلیل معدنیات اور دھاتیں شامل نہیں ہیں جو پانی کے ہیٹر جیسے گھریلو سامان کے لئے بھی نقصان پہنچا سکتے ہیں.

اب فوائد کے باوجود، ریورس osmosis فلٹرنگ کے نظام کا استعمال کرتے ہوئے ایک سے زیادہ نقصانات ہیں. سب سے پہلے یہ جھلی کے ذریعے خود کو دھکا کرنے کے لئے پانی سے بہت دباؤ کی ضرورت ہوگی. مثالی طور پر نل سے دباؤ 40 پیسی یا اس سے زیادہ ہونا چاہئے. اگر آپ ایسے علاقے میں رہتے ہیں جہاں پانی کی فراہمی قابل اعتماد نہیں ہے تو ریورس پانی آیسسیس سسٹم کافی ذمہ دار ثابت ہوسکتا ہے.

ایک اور مسئلہ یہ ہے کہ استعمال ہونے والے جھلیوں کو الٹرا ٹھیک پانی کی آلودگی جیسے کیڑے کیڑے اور کیٹناشک انوولوں کو فلٹر کرنے میں ناکام ہے. یہ قسم کے امراض کو ابھی بھی آپ کے پینے کے پانی میں تلاش کر سکتا ہے. تاہم، بدقسمتی سے ٹھیک جھلیوں کی وجہ سے یہ عمل بھی اہم معدنیات کو ہٹاتا ہے جو پانی میں موجود ہے جس کے ساتھ ہمارے جسم کو بھی ضرورت ہے. لہذا یہ گندوں کا مطلب یہ نہیں ہے کہ پانی سے جو ریورس اوسموسس عمل سے نکلتا ہے خالص ہے، یہ ہمارے استعمال کے لئے صحت مند ہے.

آخر میں، ہمارے تحفظ کے لئے ریورس اوسموسس کا استعمال کرتے ہوئے اس عمل کی وجہ سے بہت فضلہ پانی پیدا کرے گا. دباؤ اور سپر ٹھیک فلٹر کی وجہ سے، نظام کے ذریعے گزرتا ہے جو زیادہ تر پانی سے گزرتا نہیں. ہر گیلان صاف کرنے کے لئے پانی کے گالوں کو ضائع کر دیا جاتا ہے. تاہم، فضلہ پانی کو زمین کے پانی میں منتقل کیا جا سکتا ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *