یہ عمل مکمل طور پر مختلف ہیں. ایک کشیدگی ایک چائے کے کیتلی کی طرح ہے جس میں پانی پیدا ہوتا ہے، بھاپ کو پکڑتا ہے، اور اسے پانی میں لے جاتا ہے.

ریورس اوسمیسس اور استحکام مقابلے میں

آج، پانی صاف کرنے والے مارکیٹوں میں دو اہم ٹیکنالوجی موجود ہیں، یعنی ریورس osmosis اور آسنش. حال ہی میں، ان پانی صاف کرنے والی مشینیں اور آلات کے مینوفیکچررز کے درمیان ایک تنازعہ موجود ہے. مندرجہ بالا ریورس osmosis اور آسون کے درمیان ایک مقابلے ہے.

سب سے پہلے، ہم ان میں سے ہر ایک عمل کا جائزہ لیں گے.

ریورس osmosis کیا ہے؟

اس کے حامیوں کے مطابق، ریورس osmosis (ہائپر فلٹریشن کے طور پر جانا جاتا ہے) اس وقت بہترین پانی کی فلٹریشن کا نظام ہے.

تنازعہ میں سے ایک یہ ہے کہ یہ عمل ذرات ایک چھوٹا سا حل کے طور پر چھوٹے پیمانے پر آلوکولر آئنوں کو ہٹا دیتا ہے. یہ تحلیل نمک، معدنیات اور دیگر عدم استحکام کو ہٹانے سے پانی صاف کرتا ہے اور اس کا ذائقہ، رنگ اور اس کی دوسری خصوصیات کو واپس لاتا ہے.

اس کا دوسرا استعمال ریورس osmosis جھلی کے ذریعے ایتھنول اور glycol دیگر آلو صاف کرنے اور آئنوں اور contaminants کو روکنے کے لئے پاک.

ریورس osmosis اور اس کی ٹیکنالوجی کے دیگر بہت مفید استعمال ہیں، لیکن سب سے زیادہ عام پانی صاف کرنے میں ہے.

ریورس آومسیسس ایک نیم پائیدار جھلی کا استعمال کرتا ہے جو موجودہ معالج کو روکنے کے دوران سیال کے ذریعہ منتقل کرنے کی اجازت دیتا ہے. ان جھلیوں میں مائکروسافٹ پاؤس موجود ہیں جو صرف پانی کے انووں کے لئے کافی ہیں اور نہ ہی دوسروں کو.

آج، ریورس osmosis ٹیکنالوجی میں سے زیادہ تر بھی کراس فلو کہا جاتا طریقہ کار کو بھی ملا. یہ جہاں جھلکیاں مسلسل خود کو صاف کرتی ہے. جیسا کہ پانی گزرتا ہے، باقی باقیات کو جاری رہتی ہیں اور ردعمل مادہ کو دور کرتا ہے.

ریورس osmosis ایک ڈرائیونگ فورس کی ضرورت ہے جھلی کے ذریعے مائع دباؤ کرنے کے لئے، اور یہ ایک عام پمپ کی طرف سے کیا جاتا ہے. مسترد سیال کی زیادہ حراستی، دباؤ کی ضرورت ہوتی ہے.

اس وقت، ریورس osmosis کی ٹیکنالوجی بیکٹیریا، نمک، شکر، پروٹین، ذرات، رنگ، اور دوسرے حلقوں کو مسترد کرنے میں قابل ہے جو 150-250 ڈالٹون سے زائد اجزاء کا وزن ہے. اس وقت، آئنوں کو چارج شدہ ذرات کی مدد سے الگ کیا جاتا ہے. چارجز (جیسے نمک) کے ساتھ آلے جھلی کی طرف سے رد کر دیا جاتا ہے اور ان لوگوں کے ساتھ کوئی چارج نہیں (جیسے آرگنائزیشن) جانے جاتے ہیں.

توازن کا کام کیسے کرتا ہے؟

استحکام ایک پانی کی صفائی کا عمل ہے جو گرمی کا ذریعہ استعمال کرتا ہے. پانی کو گرمی سے کھا لیا جاتا ہے اور اس سے نمکین سے الگ الگ کرنے کے لئے واپورائز کیا جاتا ہے.

گرمی مسلسل مسلسل رکھی جاتی ہے تاکہ دیگر ناپسندیدہ عناصر کو وپیٹائڈنگ سے روکنے کے لئے. اس وجہ سے ہے کہ پانی میں نمک اور دیگر معدنی رسوخوں کے مقابلے میں پانی کا ابلاغ ہوتا ہے. آلودگی بھی پانی کی انووں سے بیماری سے بچنے والے حیاتیات کو الگ کرتا ہے.

ایک بار جب پانی کے تمام پانی کھا چکے ہیں تو، وپر کو کنڈینسر میں لے جاتا ہے جہاں یہ ٹھوس ہوتا ہے، اور اس کی مائع شکل میں واپس وصول کنٹینر میں تبدیل ہوتا ہے.

باقی عناصر، جن کے ابلتے پوائنٹس وانپائزیشن کے لئے بہت زیادہ ہیں، اصل کنٹینر میں جھٹکے کے طور پر باقی ہیں. تسلسل اکثر بار بار اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ اس عمل میں تمام جھلکیاں باقی رہیں.

بہت سے الکحل مشروبات (برانڈی، جن، وکیسی) آلودگی سے پانی کی آتشیلت میں استعمال ہونے والی اسی طرح کے ساتھ آسکتی ہیں.

کشیدگی کے عمل میں حرارتی قیمت کی وجہ سے، شمسی توانائی کو موثر متبادل کے طور پر دیکھا گیا تھا. تاہم، شمسی توانائی صرف نسبتا چھوٹے مقدار مائع کے ساتھ کام کرتا ہے. وقت کی خامیوں کی وجہ سے ایک سے زیادہ تناؤ بھی سوال سے باہر ہے.

زیادہ تر شمسی تسلط کے تجربات ابھی تک جاری ہیں.

کیا ایک ریورس آئسوزیس یونٹ ایک ڈسلیر ہے؟

یہ عمل مکمل طور پر مختلف ہیں. ایک کشیدگی ایک چائے کے کیتلی کی طرح ہے جس میں پانی پیدا ہوتا ہے، بھاپ کو پکڑتا ہے، اور اسے پانی میں لے جاتا ہے.

ریورس آومیسیس پانی کو بہت تنگ نیم پائیدار جھلی کے ساتھ کھینچتا ہے. تاہم دونوں نظام کاربن فلٹرز پر کچھ کیمیائیوں کو دور کرنے کے لئے انحصار کرتے ہیں.

کونسا پانی صاف کرنے والا ہے جس میں ڈھیریلر یا ریورس osmosis کی طرف سے تیار کیا جاتا ہے؟

ریورس osmosis کے مقابلے میں ڈسلیور سوڈیم اور دیگر عام معدنیات کو بہتر بناتے ہیں. لیکن وہ کم ابلتے پوائنٹ کے ساتھ غیر مستحکم کیمیکلوں کو ہٹانے میں اچھے نہیں ہیں.

کاربن کے فلٹر کے ساتھ ریورس آومسیسس کلورامینز (موجودہ پسندیدہ پانی ڈسیناسٹین) کو ہٹا دیں.

تاہم، دونوں خالص پانی پیدا کرتے ہیں. دراصل، ریورس osmosis اور توازن کے مقابلے میں، فرق صرف مالکیت کے اخراجات اور بحالی کے اخراجات کی معیشت ہوگی.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *